Administratie fysiotherapie
Administratie voor fysiotherapeuten
Werkt u als fysiotherapeut? Of bent u meer dan gemiddeld actief in een fysiotherapie praktijk? Dan kan het zijn dat u, naast het verlenen van de nodige zorg aan uw cliënten en het verhelpen van blessures, ook belast bent met het uitvoeren van belangrijke administratieve taken, zoals de boekhouding en belastingzaken. Dan kan de hulp inschakelen van een ervaren administratiekantoor in de zorg- en welzijnssector u enorm ontlasten. Wij zorgen dat u (weer) tijd heeft voor uw primaire taak: zorg verlenen! Onze adviseurs beschikken over ruime kennis en ervaring in de zorgsector en nemen uw financiële en fiscale taken volledig uit handen. Neem contact met ons op als u meer wilt weten over wat wij op het gebied van administratie voor uw fysiotherapie praktijk kunnen doen.
Wat wij voor u kunnen betekenen?
Als ervaren administratiekantoor in de zorg en welzijn kunnen wij u voor een belangrijk deel ontzorgen bij het optimaliseren van uw financiële processen. Zo kunt u zich focussen op uw kerntaak: het bieden van fysiotherapie aan uw cliënten! Onderstaand enkele diensten die wij als administratiekantoor aan u als fysiotherapie praktijk kunnen bieden:
- Boekhouding: het bijhouden van de financiële administratie van uw fysiotherapie praktijk.
- Voorbereiden en indienen van belastingaangiften, met aandacht voor specifieke fiscale voordelen en regels die van toepassing zijn op uw sector.
- Beheren van de salarisadministratie, inclusief salarissen berekenen, het inhouden van belastingen en sociale premies en het opstellen van loonstroken voor personeel in uw fysiotherapie praktijk.
- Verwerken van btw-aangiften en zorgen voor naleving van uw belastingverplichtingen.
- Financieel en fiscaal advies bij het nemen van strategische beslissingen met betrekking tot de praktijk, investeringen en groei.
Door deze en meer taken aan ons uit te besteden, kunt u als fysiotherapeut of fysiotherapie praktijk meer tijd besteden aan fysieke zorg en minder aan administratieve taken. Wij fungeren als uw partner die de financiële gezondheid van uw fysiotherapie praktijk en de fysiotherapeuten bewaakt en u als belastingadviseur ondersteuning biedt.
Waarom kiezen voor ons?
Als u kiest om ons in te schakelen voor de administratie van fysiotherapeuten en/of uw fysiotherapie praktijk, kunt u rekenen op:
- Vaste lage tarieven
- Gebruiksvriendelijke online boekhoudprogramma’s
- Uw volledige administratie veilig en toegankelijk
- Door klanten beoordeeld met een 9.4!
Fysiotherapie praktijk overnemen?
Bent u fysiotherapeut en heeft u vergevorderde plannen om een fysiotherapie praktijk over te nemen? Dan weten onze adviseurs wat er allemaal komt kijken bij de overname van zo’n praktijk. Zij kunnen vragen beantwoorden als:
- Hoe bepaal ik de waarde van de goodwill?
- Moet ik belasting betalen en met welk bedrag moet ik dan rekening houden?
- Hoe zijn de verhoudingen onder de fysiotherapeuten in de praktijk verdeeld?
Vinger aan de pols op uw financiële zaken
Het uitbesteden van de administratie en belastingzaken van uw fysiotherapie praktijk geeft een vertrouwd gevoel. Daarnaast maken wij gebruik van de nieuwste software en geven wij u direct inzicht in uw bedrijfsresultaat en belastingzaken. Door het beschikbaar stellen van tussentijdse rapportages houden wij voor u een vinger aan de pols en adviseren wij u tijdig, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
Contact met C. van Weelden
Neem voor meer informatie over onze diensten voor fysiotherapeuten op het gebied van administratie, belastingadvies, loonadministratie en boekhouding direct contact op met Belasting- en Bedrijfsadvieskantoor C. van Weelden!