Contact

Loonadministratie

Het op de juiste wijze voeren van een loonadministratie zal door het merendeel van de werkgevers als complex worden ervaren. Wij hebben ruime ervaring op het gebied van personeelszaken in het algemeen en het voeren van een loonadministratie in het bijzonder. Wij overleggen graag met u, wat wij voor u op dit gebied kunnen betekenen. Net als bij onze dienstverlening op het gebied van bedrijfsadministraties, kunt u delen van, of zelfs de gehele loonadministratie aan ons uitbesteden.


Ondernemers

Particulieren

Tarieven indicator

Overstappen

Onze voordelen:

  • Vaste lage tarieven
  • Gebruiksvriendelijke online boekhoudprogramma’s
  • Uw volledige administratie veilig en toegankelijk
  • Door klanten beoordeeld met een 9.4

Team Belasting en Bedrijfsadvieskantoor C. van Weelden

Onze werkzaamheden bestaan onder andere uit het verlonen van de door u aangeleverde loonmutaties en de daarbij horende aangifte loonheffing. De aangifte loonheffing dienen wij periodiek voor u in.
U ontvangt van ons per e-mail een uitdraai van de ingediende aangifte loonheffingen, waarop het bedrag, het betalingskenmerk en de uiterste betaaltermijn is vermeld.

Hierbij verzorgen wij ook de periodieke aanlevering van digitale documenten, in het voor u gecreëerde werkgevers- of werknemersportaal  van SalarOnline. Hiervoor krijgen u en uw werknemers van ons een persoonlijke inlogcode.

Loonadministratie

SalarOnline

Al geruime tijd bestaat er de mogelijkheid om uw loon- en salarisstroken aan te bieden aan uw werknemers in een electronische postbus. Ook de jaaropgaven benodigd voor de fiscale aangiften worden in deze persoonlijke postbus (werknemersportaal) geplaatst. Omdat alle gegevens online worden bewaard, heeft uw werknemer zijn eigen persoonlijke archief, zodat navragen van loonslips of jaaropgaven niet nodig is. Uw werknemer kan de gegevens zelf opzoeken met behulp van zijn persoonlijke inloggegevens.

Vragen over gebruik SalarOnline voor werkgevers

Vragen over gebruik SalarOnline voor werknemers

SEPA betaalbestand

Betaald u de salarissen van uw medewerkers nog handmatig? Dat is niet nodig. Wij kunnen u de salarisbetalingen digitaal aanleveren. Dit wordt een SEPA betaalbestand genoemd. Bij elke bank is het mogelijk om dit bestand in te lezen en zodoende met één druk op de knop de netto salarisbetalingen te verrichten. Let op: Voor sommige banken dient het inlezen van SEPA betaalbestanden wel als module te worden aangevraagd. Neem hiervoor contact op met uw eigen bank.

Daarnaast kunnen wij u behulpzaam zijn en adviseren bij de volgende zaken:

  • Contact met pensioenfondsen;
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten;
  • Verlengen of aanzeggen van aflopende contracten;
  • Ziek- en herstelmeldingen;
  • Ontwikkelingen op het gebied van CAO’s;
  • Alles m.b.t. loonkosten;
  • Werknemersvergoedingen;
  • Transitievergoeding berekenen;
  • Al het overige rondom salarisverwerking en personeelsadministratie (bijv. signalering van leeftijdsverhogingen).
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Bel me terug

Naam

Telefoonnummer